Its me

این شور که در سر است ما را ... وقتی برود که سر نباشد

Its me

این شور که در سر است ما را ... وقتی برود که سر نباشد

چهارشنبه ها با حلقه

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۴۵ ب.ظ

چهارشنبه ها تو برنامه من پر از دریافت اطلاعات جدیده . 
ارتباط با آدما ، شنیده های جدید ، گفتنی های مهم ، گفت و گوی مناسب ، حس های عجیب ، ناراحتی ، خستگی ، جست و جو ، خوشحالی ، کتاب ها ، فیلم ها ، مقاله و افکار بقیه و ...
تنها چهارشنبه هایی که از بودن در جمع و شلوغی لذت میبرم  
در کنار ادم هایی که به نظرم هر کدومشون چیزی واسه یاد دادن و گفتن دارن 
حداقل نظر من اینه و از کنارشون بودن راضی هستم و لذت میبرم 
همینه که چهارشنبه هر هفته برناممو تغییر نمیدم .. 
هر جلسه ای که حضور دارم از شنیدن صحبت های جدید ، گفتنی هایی که باید گفته بشه و بهش پرداخته بشه وحس ایجاد یک ارتباط مفید راضی تر از قبل میشم و هر بار و هر بار متوجه میشم که هنوز هم چیزای جدیدی برای یاد گرفتن و دونستن هست 
از خسته بودنم بعد هر جلسه خوشحال میشم ، به نظرم یکی از باگ های خوب من همین باشه که از خستگی هام لذت میبرم و دلیلش اینه که باعث میشه فعال بودن رو احساس کنم .
الان حدودا بلدم چه جوری فیلم ببینم ، چه جوری کتاب بخونم و تفکر نقادانه داشته باشم :)  
و مهم تر از همه اینه که وقتی در جمعی قرار میگیری ؛ در اون جمع پذیرفته بشی  
و خوشحالم که تو این سن در مسیر همین جلسه ها و آدما قرار گرفتم 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۴۵ ب.ظ
  • Anfal

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی