Its me

این شور که در سر است ما را ... وقتی برود که سر نباشد

Its me

این شور که در سر است ما را ... وقتی برود که سر نباشد

شتاب کردم

سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ق.ظ


شتاب کردم که آفتاب بیاید ... نیامد ...

رضا براهنی

 



5:23pm

 

 


5:27pm

+ شتاب کردم که آفتاب نرود ... رفت ... 😬😁 ( همش در عرض چهار دقیقه !! ) 

عکس گرفتن از غروب خورشید برای من جزو پر تلاش ترین صحنه های عکاسیه

 هرچقدرم رنگ نارنجی برات ناخوشایند باشه بازم هر لحظه داره دیر میشه و قاب خوب رو از دست میدی 

* من تا با جزء به جزء شعر دکتر پست نزارم این وب رو ول نمیکنم 🙃 انقد که خوبه و دوست داشتنی 


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ق.ظ
  • Anfal

نظرات  (۱)

  • 🍁 غزاله زند
  • چقدر خوشرنگ...باید سریعتر اقدام کنی 😁
    پاسخ:
    اینبار حتما ... 🙃🙃 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی