Its me

این شور که در سر است ما را ... وقتی برود که سر نباشد

Its me

این شور که در سر است ما را ... وقتی برود که سر نباشد

تمامت را میخواهم

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۴۱ ب.ظ

این حس تمام و کمال خواهی یه فرد از کجا سر چشمه میگیره ؟ 

همین که میخوام دوستم ، فقط دوست من باشه ؛ تماما دوستم باشه 

نخوام اونو با کسی شریک شم ، نخوام ترس از دست دادنشو داشته باشم 

نخوام یه لحظه بترسم از اینکه ممکنه با اون خوب تر از من باشه

ترس از محدودیت نباشه ، من میگم برای هر کسی ، جدا از بقیه باشم ... 

میتونی انقدر خوب باشی که نزاری این حس ترس رو تجربه کنم با وجود اینکه 

نفر سومی هم باشه ؟ 

طرف دیگه قضیه اینه که دوس ندارم نَفَر دوم یه نفر دیگه باشم .. عجیبه...

چه جوری میشه حس خوبی داشت وقتی بدونی این خوبی ها 

این حس خوب ، این نگاه ها، همین لبخند ها و همین حرفا رو به نفر

اول هم زده ؟ سعی کردم نزارم که رابطم با دوستانم شبیه هم باشه

هیچ حرف مشترکی نزنم هیچ حس مشترکی نداشته باشم ،

چون حتی اگه خودم هم بخوام، هیچکدوم اونا شبیه هم نیستن . 

میدونم اونقدر دیر هست که  نمیتونم نفر اول کسی باشم ،ولی به جاش 

اونقدر میتونم متفاوت رفتار کنم که همیشه بتونی نفر اول من باشی ..  

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۴۱ ب.ظ
  • Anfal

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی